Selasa, 27 Mac 2012

lagi..komen2 terbaru...

testimoni 1
sis..ketat giler...hubby i cakap terasa lain..bagus jamu ni...bangun pg i bangun keputihan semua keluar..thx nanti order lagi..

testimoni 2
salam kak, saya baru makan pil ni da terasa macam kemut2..buang angin pun senang..

testimoni 3
bangun pagi suami saya senyum jer...tak sangka jamu ni berkesan sampai mcm ni...

testimoni 4
saya mkn sebiji sehari sbb menyusukan anak.,pertama kali makan  terasa mencengkam2 bahagian dalaman dan seakan timbul ransangan utk hubungan kelamin..mungkin sebab saya baru melahirkan anak pertama...bila bersama suami kami sama2 tersenyum kerana terasa kelainannya..breat pun mula terasa tegang..saya kerap buang angin..bila buang air kecil pun terasa puas..anak saya pun ok..setiap hari sekali buang air besar ..kalau buang angin  kerap sangat..so saya tak perlu risau masalah kembung perut untu bayi..jamu perawan terbaik...

testimoni 5
kalau period macam mana?? now isteri saya da period.. jamu ni mmg berkesan..isteri sy ada masalah period tak teratur..baru makan..sekarang dah period..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan